maandag 16 september 2013

Wijze woorden #48

Zo dat is een tijd geleden dat ik die heb gedaan!
Owls.
Source: We♥it

Hebben jullie een beetje zin in deze week?! Ik wel, donderdag is namelijk mijn vriendin jarig, dus dat is allereerst echt super gezellig! En mijn zus en ik worden zondag 16!!! Joepie! Zaterdag houden we een high tea voor een paar vrienden om alvast onze sweet sixteen te vieren. We gaan alle, hopelijk lekkere, dingen zelf maken op ééntje na. Ik ga nog niet helemaal vertellen wat we gaan maken want dat is nog een verassing! Maar er komen zeker foto's en misschien ook wel een paar recepten!!

2 opmerkingen:

  1. Wil je een foto van me op de muur plakken ? Dan kan ik erbij zijn ;') ik zou zo graag inkopen voor jouw en loes doen maar hellaas moet ik sparen want ik krijg kleedgeld haha ! En ik heb 3 so's en 2 proefwerken :0 ze denken echt dat we tijd over hebben haha ! Liefs, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plaatje, en zo waar! High teas zijn zo leuk, veel plezier! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥