vrijdag 13 september 2013

Dag 28, Horoscoop ||30 days challange


Ik geloof nooit zo in horoscopen, op de een of ander manier matchen ze nooit met mij. Dan zeggen ze dat het echt een rot week voor me wordt en dan heb ik bijvoorbeeld allemaal leuke dingen die weken. Ook is mijn horoscoop altijd negatief. Altijd als ik in een tijdschrift mijn horoscoop lees zeggen ze van die dingen dat ik vandaag een vreselijke bad hair day heb ofzo, dan denk ik altijd van: "dat bepaal ik zelf wel ☺"


Maar voor vandaag heb ik toch maar even mijn horoscoop opgezocht. Ik ben op 22 september (volgende week ;) jarig dus is mijn sterrenbeeld een maagd.

Dit is de horoscoop die ik via telegraaf vrouw heb:
horoscoop maagd

Dagdromerij en fantasie kunnen je beletten een bepaalde taak volgens jouw eigen hoge normen te volbrengen. Een diplomatiek proces proces dat waarschijnlijk met geldt te maken heeft, kan worden verstoord als iemand niet z'n mond kan houden.

1 opmerking:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥