donderdag 12 september 2013

Dag 27, Waar je me 's nachts wakker voor kan maken ||30 days challange

Tja deze vind ik een beetje lastig want het kan natuurlijk van alles zijn. Ik kies voor dit blogje even voor de categorie eten, omdat een vriend van mij altijd steevast zegt; voor tiramisu mag je me altijd wakker maken.
Nou wat ik echt super lekker vind is wraps, altijd als mijn moeder vraagt wat we willen eten roep ik WRAPS! Ik weet niet hoe jullie ze altijd eten maar ik bak altijd eerst het gehakt in een pan dan doe ik er wat groente en een saus bij. Dat prutje schep ik dan in zo'n wrap pannenkoekje, die rol ik op en doe in een ovenschaal. Over de opgerolde wrap strooi ik wat kaas en dan gaan ze in de oven! Mmmmm echt genieten.

2 opmerkingen:

  1. oooow lekker ! Ja wraps vind ik echt heel lekker, ik maak ze altijd met kip. Maar ik slaap 's nachts toch liever hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn zoooooo lekker!!! heb gisteren nog gehad:)))

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥