zondag 15 september 2013

Dag 30, Mening ||30 days challange

Dat was het dan, vandaag is de laatste dag van mijn 30 days challange. De opdracht voor vandaag is om mijn mening te geven over de 30 days challange.
Om te beginnen zou ik 1 dag anders doen, namelijk dag 7. Deze heb ik ook niet gedaan, want op dag zeven moest je 3 verschillende complimenten aan 3 verschillende mensen geven. Nou is het altijd leuk om een compliment te geven of te krijgen, maar het moet wel spontaan blijven.
Verder vond ik de 30 days challange wel echt super leuk om te doen en ik denk dat ik nu ook wel weer even moet wennen aan het feit dat ik zelf weer moet bedenken waar ik een blogje over zal schrijven! Soms vond ik het lastig om de deadline te halen voor een bericht.Ik moet namelijk voor 9 uur 's avonds een bericht hebben gepubliceerd. Dit komt omdat mensen die via email mijn blog volgen om 9 uur een mailtje krijgen met de nieuwe blogpost, als ik later dan 9 uur post krijgen ze die dag daarop pas om 9 uur het mailtje met de blogpost van de vorige dag. Misschien een beetje lastig te snappen maar jah, haha.
Maar ik vond dat er erg leuke opdrachten tussen zaten, dingen waar ik zelf nooit aan had gedacht om over te schrijven maar wat ik wel heel leuk vond.
Ik zal het denk ik niet snel weer doen omdat je er wel heel erg aan vast zit maar het was wel zeer leuk om te doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥