zaterdag 14 september 2013

Dag 29, Laatst ontvangen sms ||30 days challange

Alweer de op een na laatste dag van de 30 days challange! Pfff.
Die voor vandaag is heel makkelijk, ik moet namelijk mijn laatst ontvangen sms met jullie delen. Nou die was van mijn moeder die me veel plezier op een feestje waar ik gisteren heen ben geweest wenste. Nou heftig!☺

Met alleen dat wordt dit wel een heel kort berichtje dus ik zal ook maar even vertellen wat ik vandaag heb gedaan!
Vandaag ben ik gezellig samen met mijn zus wezen shoppen in Assen. Ondanks dat het echt vreselijk weer was hebben we het wel heel leuk gehad. Ik heb een vest gekocht met een heleboel aztek printen, hij is heel lekker warm, mmm echt zo'n comfy vest is het! Ook heb ik een paar laarsjes gekocht met een kleine hak.

Deze foto heb ik even van het web geplukt. Leuk hè?! Ik ben er in ieder geval heel blij mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥