zondag 22 september 2013

Happy sweet 16 to me!


Jeah! It's my birthday!
Vanochtend kreeg ik allemaal leuke kaartjes van familie en vrienden.
En ook kreeg ik een heel pakket van Lisa en van Zaanse Zolder,
super bedankt daarvoor, vind ik echt heel leuk!
Vandaag kwam mijn oma en een kennis van ons langs, heel leuk!
Gisteren hadden we 11 mensen op bezoek bij onze high tea!
Dus eigenlijk had ik gisteren meer een verjaardag gevoel dan vandaag,
maar ik heb er dus een beetje een verjaardagsweekend! Haha
Ik ben super verwend, foto's volgen nog hoor!
Van mijn zus kreeg ik een heel mooi blauw horloge en van
mijn ouders heb ik brommer rijlessen gekregen.
Van als mijn vrienden heb ik echt super veel cadeau's gekregen,
maar die heb ik allemaal een beetje opgehangen en in gebruik genomen
dus daar moet ik een keer foto's van gaan maken met mooi licht.
Want onlangs dat we vandaag wel even buiten hebben gezeten, vond
ik het vandaag, en het hele weekend, maar donker!

Voor iedereen die er dit weekend was of die me
een kaartje heeft gestuurd:
Bedankt
Ik waardeer je aanwezigheid, kaartje zeer!

-xxx-

3 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥