dinsdag 3 september 2013

Dag 18, Sieraden ||30 days challange

Vandaag laat ik niet mijn sieraden stash zien, maar gewoon alleen de sieraden die ik vandaag om had naar school. De ene dag heb ik wat meer sieraden om dan de andere dag, puur omdat ik de enige dag kleding aanheb die geen sieraden nodig hebben en de andere dag kleding aan heb die nog wel een beetje kan worden opgeleukt.

















De groene is een anti pesten armbandje, die daarnaast met alle kleine kraaltjes heb ik van een vriendin van de basisschool gekregen, de zilveren met relïef komt uit Israel gekregen van mijn oom en tante, de roze met de groene kraal met daarop een oog heb ik van een vriendin gekregen, de nep parels van mijn zus gekregen en de studs heb ik gewonnen bij een give away van coco gold.

















Deze ring is een zussen ring, ik heb hem samen met nog een andere ring die erg lijkt op deze gekocht met mijn zus. We ruilen ze soms om maar net welke bij onze outfit past! Een zussenring dus ☺

















Tja ook deze oorbellen heb ik gekregen van een vriendin, zij werkt bij de Hema en kwam deze tegen en kon ze niet laten hangen voor mij, lief hè?!

Pfoe, nu lijkt het net alsof ik alleen maar sieraden krijg en nooit wat koop, dat is niet waar hoor! Oorbellen koop ik eigenlijk altijd zelf, maar armbanden krijg ik wel eigenlijk altijd van mensen of ik maak ze zelf. ☺


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥