woensdag 25 september 2013

Autumn is comming

Ik heb echt het gevoel dat de herfst op de stoep staat.
Dan wordt het weer helemaal:
Sweater weather

Aan de ene kant houd ik wel van truien maar ze 
staan mij gewoon niet zo goed, voor thuis is het fijn,
maar als ik ze naar school aan trek voel ik me er altijd
zo plomp in...
~
Kan ik weer mooie bladeren zoeken, dat wil
ik deze herfst echt gaan doen hoor! Ik bedenk
nu trouwens wel dat ik nog 2 bladeren ergens in een boek
heb liggen, whoops! Ik vind die bladeren die
een natuurlijke ombre hebben zo mooi,
van groen naar geel naar rood. En dat
het liefst in 1 blaadje ☺
Tumblr | via Tumblr
Wordt het natuurlijk ook weer helemaal tijd voor
warme chocolade melk en thee!
Ik kan nooit zo veel thee drinken want dan krijg ik
er genoeg van, maar toch geeft een theepot met donkere
thee me wel een herfst gevoel.
I do believe in magic | via Tumblr
En natuurlijk niet onbelangrijk,
het is weer sjaal en col tijd, heerlijk!
Ik kan daar echt naar uitkijken, allemaal laagjes kleren
over elkaar heen en een lekker dikke sjaal, mmm ☺

Het kan soms een beetje deprimerend zijn, maar denk dan aan
alle leuke dingen van herfst!
don't forget to smile

3 opmerkingen:

  1. ik hou wel van al die kleurtjes en die dikke truien en sjaaltjes! zalig...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker juist een zaaaaaaaaalig trui om je fijn in te verstoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het zo brengt is die herfst zo gek nog niet! Kom maar op met die sjaals <3

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥