zondag 8 september 2013

Dag 23, Dag in foto's ||30 days challange

Nou vandaag was echt de perfecte dag om een dag in foto's te doen, want ik ben vandaag namelijk naar Amsterdam geweest, jaja helemaal naar A'dam. Ik ben met mijn ouders en mijn zus naar het Rijksmuseum geweest. Dat was echt super leuk. Het was erg groot maar de dingen die we graag wouden zien (nachtwacht, vincent van gogh) die hebben we gezien.

Kijk mee naar mijn foto's! Ze zijn wel met mijn iPod gemaakt want die kan ik iets makkelijker met mijn bewerken. Dat heb ik mooi in de trein gedaan, want ik had al voorzien dat ik geen puf meer zou hebben als ik thuis zou komen om nog mijn foto's met mijn computer te bewerken ☺



































We waren een kleine tien minuten te vroeg dus we moesten even wachten op onze trein. Toen we in Amsterdam aangekomen waren was het van centraal station naar het Rijksmuseum ongeveer 5 kilometer dus die hebben we gelopen, 5 kilometer was misschien toch wel een beetje ver ;). We hebben in het café van het rijksmuseum eerst wat gegeten en gedronken want we hadden sinds kwart voor 7 al niets meer gegeten en van reizen krijg je honger hè?! De foto's van de schilderijen komen nog wel hoor, dus vandaag even geen foto's van binnen in het museum. Ik heb eindelijk gevonden waar de letters van Iamsterdam stonden, ik had ze al zo vaak voorbij zien komen op instagram enzo, maar nu heb ik ze gezien en ze moesten natuurlijk even op de foto! we zijn via onder andere de bodyshop weer terug gelopen naar amsterdam centraal, we hebben niet echt geshopt want we waren allemaal gesloopt van het museum. Het was echt geweldig maar ook best vermoeiend. Bij de bodyshop wou ik nog wel even kijken naar mijn citroen scrub want dat heb ik een keer in een kleine vorm gekregen maar die raakte op en ik wil eigenlijk wel een nieuwe grotere variant maar die kan ik in geen enkele bodyshop vinden, ik ben bang dat hij uit het assortiment is. Maar ja nu heb ik een andere meegenomen en die ruikt echt goddelijk! Echt super lekker, ik denk echt dat dat mijn nieuwe favoriete geur wordt. Voor mijn verjaardag ga ik de bodybutter vragen. Ik heb de geur mango genomen en dit potje koste €5,- wel aan de prijs voor 50 mL, ik koop namelijk nooit zulke dure dingen. Maar soms moet je jezelf ook eens verwennen hè, toch? In de trein had ik een lekker flesje Ice Tea en verbaasde ik me erover dat een polder landschap er al veel mooier uitziet als de zon gewoon schijnt. Op de heen weg regende het namelijk en toen vroeg ik; "hoe kun je dit polderlandschap nou mooi vinden?" Maar in de zon valt het nog wel mee ☺

Ik hoop dat jullie mijn dag in foto's leuk vonden en als je vaker een bijzondere dag in foto's wil zien hoor ik het graag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥