zondag 1 september 2013

Dag 16, Top 5 plekken op de wereld ||30 days challange

In dit blogje ga ik jullie vertellen waar ik echt nog een keer heen wil in de wereld!

1. Londen
Londen is echt zo iets waar ik super graag heen wil op een citytrip! Naar de towerbridge, london eye, britisch museum, shoppen, etc! Londen lijkt me gewoon super leuke en mooi. Ik zou wel graag een keertje met kerst naar Londen gaan, want ik denk dat alles dan echt super mooi versierd is!

2. Parijs
Jaaa Parijs, ook iets waar ik nog heel graag heen wil. Als ik aan Parijs denk, dan denk ik altijd aan een super romantische stad. Ik weet niet of dat echt zo is, of alleen in de film! Natuurlijk wil ik dan graag de Eifeltoren, Arc de Triomf, Seine en van die schattige franse boetiekjes.

3. Rome
Ookal ben ik er al een keertje geweest, het lijkt me echt geweldig om nog een keertje terug te gaan want het was echt een geweldige week die ik toen heb gehad.

4. Verenigde Staten
Amerika, natuurlijk wil ik daar een keer zijn geweest. Het liefst zou ik dan een roadtrip maken door het bergenlandschap. Natuurlijk niet te ver van de bewoonde wereld, want je ziet altijd in die films dat ze in zo'n berglandschap stil komen te staan en dat ze geen bereik hebben, brrr daar moet ik dan weer niet aan denken!

5. Een tropisch eiland
Ik heb echt nog geen flauw idee welk eiland, maar ik zou graag een keertje naar een eiland willen met van die witte zandstranden, eigenlijk precies zoals in de film Madagaskar 1. Maar dan wel met een deel menselijk beschaving ☺

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥