zondag 29 september 2013

Notebook love


Jaaaa, zijn jullie ook zo gek op notebooks? Ik wel in ieder geval, ze zijn ook vooral zo handig. Ik ben op sommige momenten echt een zeef, dus dan is zo'n boekje echt super handig.
Ik heb bij de action flink ingeslagen en ik had ook een hele schattige van Lisa gekregen!


Ik maak ze soms ook wel eens zelf, maar ik zag deze liggen en dacht die kan ik niet laten liggen. Bij de action kost het ook bijna niets: ik had 4 notitieboekjes voor €3,86. 
Plus dat als ik ze zelf bind, ik al best veel moeite heb om ze strak te binden en te plakken, en nu heb je ook veel meer bladzijdes dan als ik ze zelf maak.

Ik heb ook nog een ander boekje gekocht, maar die laat ik lekker nog niet zien, want die ga ik waarschijnlijk weggeven! Dus houd m'n blog in de gaten als je interesse hebt!


Zijn jullie ook notebook gebruikers?
Liefs flo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥