maandag 14 oktober 2013

Wijze woorden #52


Oscar Wilde #quote




































Ik heb even een vraagje aan jullie, ontvolgen jullie wel eens blogs? Ik heb namelijk weer iemand verloren☺ klinkt dramatisch, haha. Maar ik vraag het me gewoon af want ik doe het eigenlijk niet, en ik merk het soms wel op m'n eigen blog.
Als we het dan toch hebben over mijn blog, ik heb een paar vragen voor jullie:
- Vinden jullie dat ik te weinig, of te veel blogposts schrijf in de week?
- Hebben jullie dingen die je graag vaker, of minder vaak, zou willen zien op mijn blog?
Dat was het! Haha, ik zou het heel fijn vinden als je je mening zou willen geven!

Alvast een hele fijne week!

1 opmerking:

  1. Ik schoon ook wel eens.... maar dan haal ik de blogs weg die al een jaar ofzo niets meer hebben gepost. Dat mag wel vind ik haha. Ik verlies ook wel eens volgers hoor en krijg er dan ook weer bij. Ieder z'n feestje denk ik dan. Gewoon blijven bloggen op de manier die bij jou past denk ik, het moet geen moeten worden,

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥