zaterdag 19 oktober 2013

#minischoplog

Vandaag was ik eventjes in het dorp en heb ik mijn Hema cadeau kaarten, die ik had gekregen voor mijn verjaardag, voor een deel gebruikt. Ik heb namelijk deze super leuke portemonnee gekocht. Ik vind hem zooo leuk, hij is donkerblauw met kleine witje hartjes. Toen ik hem thuis kwam heb ik hem meteen gevuld en op Instagram gezet ☺





















Na de Hema ben ik ook nog eventjes langs de action geweest, want nu het vakantie is wil ik lekker wat freubelen, dus heb ik kussens gekocht. Ik ga zelf de hoes ervoor maken en "decoreren"
Ik kan gewoon nooit de action uitlopen met één ding, bijna altijd is er nog wel een ander iets wat ik meeneem, een notitieboekje, een paar pennen, mooi papier, iets qua verzorging (ze hebben daar vrij veel van hoor), etc. Vandaag had ik ook nog twee super leuke klippen gevonden, voor maar €0,99. Geen geld!





















Ze zijn zwart met witte stipjes en het mechanisme en de tanden zijn goud. Je krijgt er 2 en ze zijn er ook in bloemetjes en nog een soort zwart met grijs zeba printje ofzoiets.

Ik hoop dat jullie mijn mini shoplog leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥