vrijdag 25 oktober 2013

Vakantie schiermonnikoog

Vanaf afgelopen maandag tot donderdag, ben ik lekker op schier geweest! Heerlijk uitwaaien en uitrusten in mijn vakantie. We zaten in een huisje midden in het dorp dus lekker centraal!

Bij een croissanterie hebben we een kopje thee gedronken met een appelflap! Mmmmm.
Toen zijn we richting het strand gewandeld, we zijn daar helaas niet meer gekomen omdat onze hond vermoeid was. Ze is niet meer de jongste en was ook al vanaf de boot naar het dorp gelopen, dus zijn we weer omgekeerd.
In de duinen heb je heel veel appelbomen, dus hebben mijn zus en ik 's middags een appeltaart gebakken van die appel  ☺
Dinsdag is mijn zus samen met mijn vader naar het willemsduin gelopen, voor mij echt veelste ver lopen, dus mijn moeder, onze hond en ik zijn naar het strand gelopen, daar hebben we ook nog getekend (dat was bij mij niet echt een succes ;)
Woensdag zijn we naar het badstrand geweest, daar hebben we wat gegeten bij de Marlijn en ik heb natuurlijk schelpen gezocht. Ik vond ook een schaar van een krab, maar er zat nog spierweefsel in en dat stinkt dus heb ik hem maar op schier gelaten ☺
Voor school moet ik 2 boeken lezen van hetzelfde genre, ik heb voor het genre geheimen gekozen, en heb op schiermonnikoog het boek De stiefmoeder van Renate Dorrestein gelezen. Het andere boek dat ik ga lezen is Verborgen gebreken ook van Renate Dorrestein.
Donderdag had ik de schelpen even op een bankje gelegd om ze te laten drogen. Ik heb namelijk een keer heel wat schelpen meegesleept naar huis, toen bleek er nog een beestje in te zitten en dus stonken alle schelpen echt een uur in de wind, vreselijk, blegh!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥