zondag 13 oktober 2013

Fall clothing items


Fall outfit






















Vandaag is het bij ons echt super druil weer, bij jullie ook? Gelukkig hoef ik vandaag niet naar buiten en kan ik lekker binnen voor het raam zitten in een comfy outfit. 
De collage hierboven heb ik een paar dagen geleden samengesteld, ik vind het zulke leuk dingen! Zo'n soort muts heb ik zelf als gemaakt met een pompon aan het einde, maar ik zoek nog wel een zwarte broek. Ik heb altijd dat als ik ga shoppen en ik weet bijvoorbeeld dat ik een zwarte broek moet hebben, dat ik nooit een goede zwarte broek kan vinden. Zul je zien dat als je er totaal niet naar aan het zoeken bent, je ineens tegen een prachtbroek aan loopt. Ik doe nu al een paar jaar met een levi's broek uit bataviestad, maar die begint nu echt te slijten :( 

2 opmerkingen:

  1. Top outfit hierboven, kan ik me helemaal in vinden. Zwarte broek... ik ken het probleem, het moet mooi, goed en lekker zitten. Ik heb er eentje van de Primark, die kosten niks maar daar ga je ook weer niet een paar jaar mee doen dus.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥