zaterdag 27 augustus 2011

Roosje

Heey,
Gisteren heb ik weer wat gehaakt. Het zal ook niet zo zijn :). Het is een roosje geworden van Drops. Hij is vrij simpel, maar wel heel leuk. Ik heb er een veiligheidsspeld achtergezet zodat ik hem op mijn nieuwe vest kan doen. Die is alleen maar zwart dus het roosje maakt het wat vrolijker.
Tadaa! C'est moi (met mijn nieuwe vest). Ik ben erg blij mee. Het is niet een mega dik vest. Maar ik had wel door dat toen ik hem voor de foto even aan deed dat het wel lekker warm was. :)
Even een tussenstand voor mijn give away. Er doen al 4 mensen mee. Waarvan er drie voor de sleutelhanger gaan en er ééntje voor de ring gaat. Meedoen kan nog tot en met 21 September. Dus als je mee wilt doen dan heb je nog alle tijd. 8)

Liefs flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥