zondag 7 augustus 2011

Bericht uit het, natte, noorwegen

Heey,
Hier een klein berichtje uit het natte Noorwegen.
Ik wou dat ik kon zeggen dat het prachtig weer was maar tja dat kan niet want het regent hier ontzettend, enorm, mega, belachelijk, (bijna) onuitstaanbaar, bijzonder hard.
Ik hoop dat er snel een bericht met beter weer komt!
Het is hier wel heel mooi hoor!

Verder heb ik alweer wat gehaakt en zit ik inmiddels op 34 vierkantjes, dat betekent dat ik er nog maar 43 moet. Ik heb het nu ook mijn zus geleerd dus het werktempo is verdubbeld!
Verder ben ik niet de enige die creatief bezig is. Mijn moeder heeft al een sok gebreid. Nu de andere nog!
Mijn zus en mijn vader hebben gister de Preekstoel beklommen. Het is in totaal 2uur klimmen en 1 uur dalen! Knap hè?
Groetjes flo

1 opmerking:

  1. Hoi Flo,

    Ik kan je het patroon helaas niet mailen. Het is een kooppatroon (die mag je niet delen) en ik heb hem alleen op papier. Als je het patroon zelf wilt kopen, volgens mij is hij van Christel Krukkert. Via Google kun je wel bij haar kooppatronen komen =).

    Liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥