dinsdag 30 augustus 2011

Regenboog

Heey,
Ik heb echt heel leuk nieuw kaftpapier gekocht ik krijg stiekem zelfs een beetje zin om weer naar school te gaan!
Mijn moeder heeft teensokken voor mij gebreid in een hele leuke regenboog kleur.
En dan: mijn eerste echte gehaakte uiltje. Om eerlijk te zijn is hij wat raar uitgevallen. Die van Carolien is in ieder geval veel beter gelukt dan de mijne. Het is namelijk wel hetzelfde patroon. Mijn zus zij dat hij ook wel een beetje lijkt op een eendje met zo'n Russische muts op. Daar kan ik haar geen ongelijk in geven. ;)

Liefs flo

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je uiltje schattig!
    Ennuh... ik kreeg (en krijg) na de zomervakantie ook altijd weer zin in school. Weer dingen bij leren, onder leeftijdsgenoten zijn (in de vakantie zie je je vriendinnen toch minder...) En leuke nieuwe schriften en kaftpapier maakt dat helemaal af!
    Ik had alleen nooit zin om mijn boeken te kaften, en nu het niet meer hoeft (hbo) doe ik het heel lui ook niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jouw uiltje is helemeaal leuk, juist omdat 'ie afwijkt van het boek! Inderdaad net alsof hij een mutsje op heeft. Die van mij is verre van perfect hoor, volgens mij maak jij vele mooiere steekjes! Ach, wat maakt het ook uit, als we er maar lol in hebben, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥