dinsdag 23 augustus 2011

Give away!

Give-away gesloten
This contest is now clossed.

Heey,
Ja ik ga mijn eerste echte give away houden! Ik heb niet echt iets te vieren dus is het niet een mega grote give away.
De prijs is een cupcake ring of een cupcake sleutelhanger. Ze gaan allebei weg dus er zijn twee winnaars!
Je kunt drie kansen krijgen maar dan moet je wel alle volgende punten uitvoeren.
1. Je moet een berichtje achterlaten (duh). Vermeld wel in je bericht of je voor de ring of voor de sleutelhanger gaat.
2. Volger worden is niet verplicht maar je krijgt er wel een extra kans mee. Ben je al volger laat dan wel even weten dat je al een volger bent.
3. Plaats een linkje op je blog (Niet verplicht).
Belangrijk; Laat alle punten waar je aan mee doet duidelijk in je berichtje zien!
Meedoen kan tot en met Woensdag 21 September.
Mijn zus en ik trekken de winnaars op onze verjaardag; 22 September.
Cupcake sleutelhanger

Cupcake ring

Veel succes
Groetjes flo

Give-away gesloten
This contest is now clossed.

10 opmerkingen:

  1. Hoi die Flo, Als Sweet Zjaantje doe ik graag mee aan je 1e giveaway-en hoe kan het ook anders: ik ga graag voor de zoete ring. Mijn moeder is al volger, ik kan dat helaas niet zelf want google heeft mij account geblokkeerd omdat ik nog géén 13 ben. Ik zal een link plaatsen op mijn blog. Fijne dag nog-Sweet Zjaantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Flo,
    Ik doe graag mee voor mijn dochtertje van 8. Zij heeft geen eigen blog , maar kijkt regelmatig met mij mee en vindt de cupcake erg leuk! Ik ben al volger van je.
    Groetjes Carolien (en Serah)
    Oh ja, we gaan voor de sleutelhanger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ontdek net je blog, heel leuk hoor! En omdat hij zo leuk is, ben ik direct volger geworden.
    Leuke cupcake-jes, vooral de sleutelhanger, en daar doe ik dan ook graag voor mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi flo,

    De sleutelhanger vind ik enig! dus doe graag mee met je give away!

    Fijn weekend!

    Madieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Flo,

    Wat een erg leuke blog heb je en wat ben je creatief. Ik doe graag mee met jouw Give Away. Ik kies dan namens mijn dochtertjes (3, 4 en 6 jaar) voor de hele leuke ring. Ze zijn dol op ringetjes.
    Ik ben volger van jouw blog en ik heb jouw Give Away ook op mijn blog geplaatst.

    P.s. Ik hoop dat je iets hebt aan de uilen patroontjes die ik je gemaild heb.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ennuh... ik wil wel meedoen met je give-away. Ik ga dan voor de sleutelhanger. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik doe graag mee! Voor de sleutelhanger. Wat maak je mooie dingen, gaaf!!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoihoi, Wat een leuke giveaway hou je !!!
    Ik vind de sleutelhanger en de ring even mooi, dus mocht ik winnen....dan mag je zelf kiezen wat je graag weg wil geven.

    Verder wil ik zeggen dat ik het erg knap van je vind wat je allemaal maakt, erg fijn om te zien dat er nog meiden zijn van jou leeftijd die zo geintereseerd zijn in freubelen.
    Succes ermee, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooo wat ontzettend leuk zeg. Ben zelf net begonnen met het leren haken. (en nee het wil nog niet echt lukken LOL). Ik ben helemaal weg van je cupcake sleutelhanger (mijn andere hobby is nl. het maken van taarten en cupcakes www.creabeataarten.nl)
    Ik ben een volger van je leuke blog geworden en zet ook een link op mijn nieuwe blog.

    Groetjes van
    Berby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Flo,

    Nee ik ben eigenlijk niet getrokken door je give-away maar meer door je uiltjes oproep....ben nl ook al lang op zoek naar een leuk patroon voor mijn dochter om een uil te maken.
    Dus mocht je er een hebben....het is welkom.
    Maar ik ga wel een kansje wagen voor je give-away, mijn dochters zijn er nl ook dol op.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥