maandag 11 juli 2011

Radijsje & Margriet

Heey,
Vandaag ben ik weer eens creatief bezig geweest (suprise suprise!!!). Vandaag heb ik een Radijsje en een Margriet gehaakt. Het Radijsje was wel wat moeilijk maar onlangs dat is het me toch gelukt. Verder heb ik weer wol van zolder gehaald en nu heb ik wel 3 tassen en een doosje nodig als ik alles mee wil nemen ergens naar toe. Dus daarom wol ik het in een groot krat doen. Het enige probleem is dat hij niet helemaal dicht is en de kleine bolletjes wol
er uit vallen. Maar ik heb er iets op bedacht; ik ga een zak maken om er in te doen zodat het er niet uitvalt. Handig toch? Ik heb er nog geen foto van want ik moet het nog maken maar ook ideeën zet ik al op mijn blog.

Groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥