dinsdag 19 juli 2011

Naaimachine & etui


Heey,
Het is even voor 3 dagen stil geweest bij creatief bezig maar nu ben ik weer terug.
Ik had beloofd dat ik nog iets over mijn nieuwe naaimachine zou
vertellen dus...
Het is een Pfaff dualmatic 955 met toetsen. Ik ben er erg blij me want als ik nu naai dan trilt niets mee war op de tafel ligt. Dat had
ik met onze oude wel dat was een Lewenstein en elke keer als je daar op bezig was rammelde alles wat op tafel lag er langzaam af.
Verder heb ik maandag en vandaag een etui gemaakt voor volgend jaar (3 atheneum). Het is eentje van twee verschillende stofjes. Rood en het witte stofje uit een eerder bericht. Als "opvleurings
accesoires'' heb ik er een gehaakt blauw bloemetje en een wit met oranje vlindertje op genaaid. De binnen voering is van spijker stof dus hij is ook redelijk stevig.




Groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥