donderdag 21 juli 2011

Lintjes en schriften

Vandaag heb ik weer nieuwe lintjes gekocht. Het zijn vijf verschillende van allemaal 1 meter. Ik moest er wel even naar zoeken in de winkel maar uiteindelijk heb ik ze gevonden. Ik wist dat ze in een kast zaten want ik was er al een keer eerder geweest. Het enige verschil was dat ze de winkel hadden verandert waardoor ik zonder te vragen die kast niet meer terug kon vinden. ;) Maar ik was niet de enige die daar last van had want de verkoopster aan wie ik het vroeg moest er eerst zelf ook wel even om zoeken.
Ik heb gisteren ook nieuwe schriften gekocht voor volgend jaar. Ze zijn niet heel bijzonder maar ik wou ze wel aanbevelen. Ze zijn van de Hema en niet duur. 2 Euro voor 10 schriften, ze zijn niet mega dik maar dat vind ik wel handig want dat betekent dat ze niet zo zwaar zijn. Vorig jaar had ik ook Hema schriften en die zijn mij ook toen erg goed bevallen.

Groetjes flo

1 opmerking:

  1. Hoi! Wat leuk zo'n jonge blogger! Ben helemaal jaloers dat jij al met de naaimachine overweg komt, dat is iets wat ik altijd nog wil leren!
    Ik ga je volgen! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥