donderdag 14 juli 2011

Butterflies & patronen

Oranjetipje
Heey,
Nog even mijn creatieve bezigheden van gister vermelden. Ik had
gister even geen zin meer en mijn internet werkte eventjes niet mee dus doe ik het vandaag wel.
Ik heb twee vlinders gemaakt. Een Oranjetipje en een Admiraalvlinder maar dan wel met andere kleuren.
Ze zijn allebei gehaakt. Het Oranjetipje stond onder de moeilijke ontwerpen en de Admiraalvlinder onder de gemiddelde. Om eerlijk te zijn vind ik dat dat niet helemaal klopt want ik vond het Oranjetipje moeilijker maar ja dat is mijn mening.

Admiraalvlinder
Ik ga misschien een pagina maken met de patronen er op maar dat kost even werk dus zou ik graag willen weten of iemand ze ook gaat gebruiken want als niet dat doet ga ik ze ook niet op mijn blog zetten. Hopelijk is dat begrijpelijk. Dus als je denkt; "jaaa patronen, dat kan ik wel gebruiken" laat dan even een berichtje achter zodat ik weet of het de moeite waard is...

Groetjes flo

1 opmerking:

  1. Hoi Flo,
    Je vlindertjes zijn heel goed gelukt ! Zelf ben ik niet zo'n vlindermens. Ik ben er eigenlijk een beetje bang van (de echte dan) Ik zie gewoon een grote spin die ook nog vleugels heeft en naar me toe vliegt. Jakkes. Ik heb het meer voor uiltjes, ook in haakpatroon. Ik ben bezig met een gehaakte uiltjes-broche.
    Ik had geblogd dat ik schrok van je leeftijd : ik begrijp dat je 13 bent. ik ben zelf 48. De meeste mensen die een handwerkblog hebben zijn oma's. Heel af en toe vind ik eens iemand die wat jonger is, met baby'tjes en zo. maar iemand van 13 had ik nog niet ontmoet. Vandaar het schrikken : het was een verrast maar aangenaam schrikken. Ik ben superblij dat jonge mensen de haakpen ontdekken. Toen ik 13 was, haakte ik vooral barbie kleertjes. Nou, dit is een lange reactie geworden. Veel succes met je haakwerk en je andere handwerken. Ik ben benieuwd naar je volgend project ! Veel groetjes uit Vlaanderen, Rozemie.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥