donderdag 15 augustus 2013

#work-in-progress

Sinds ik naar Engeland ben geweest heb ik het handwerken weer een beetje opgepakt. In Engeland ben ik begonnen aan het haken van een sjaal, ik had maar 3 bolletjes wol meegenomen want ik dacht dat wel genoeg was, maar niet dus... Daar ben ik nog mee bezig want ik heb nog 2 extra bolletjes gehaald.
Dit moet het resultaat zijn maar dan wat smaller en in de kleur kraakwit!

Laatst had ik twee bollen wol gehaald bij de kringloop. Een zwarte en een crème witte. Toen ik op Pinterest deze muts tegen kwam, wou ik die natuurlijk heel graag maken. Dus ik dook in mijn wol mand en kwam de mega grote bol zwarte wol tegen (ik wist niet dat hij zo groot was)! Er staat niet echt een patroon op de site volgens mij, maar dat kan ook aan mij en google translate liggen want het is een in het fins geschreven site ☺
Ik ben nu bezig om hem in het zwart te breien op rondbreinaalden (wat op zich een hele uitdaging is want ik kan niet zo goed breien ;) en dan moet hij er ongeveer zo uit komen te zien.


Zijn jullie tegenwoordig ook bezig met handwerken???



1 opmerking:

  1. goed bezig! Ja handwerken is zalig- ik ben vooral aan het haken.^^ groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥