zondag 25 augustus 2013

Dag 9, Zomer 2013 ||30 days challange

Het is wel grappig dat precies vandaag ik iets over mijn zomer 2013 moet vertellen, want vandaag is precies mijn allerlaatste vakantie dag van de zomervakantie 2013. Morgen moet ik weer hard aan de bak met boekenkaften enzo.
Nou ik doe meestal niet zo heel veel in de zomervakantie, een beetje rondlummelen en vooral veel uitrusten.
Ik zal eens een rijtje maken met dingen die ik in de zomervakantie heb gedaan:
♥ Op vakantie naar Engeland, we zijn 2 weken in Engeland geweest, voor een paar foto's hiervan klik dan hier.
♥ Ik ben naar de Mode BiĆ«nnale geweest, voor het artikel daarover klik hier.
♥ Samen met mijn zus heb ik een gezellig dagje gehad in Groningen, alle aankopen kun je hier vinden.
♥ Ik heb een sjaal en een muts gemaakt.


En dat was het wel zo'n beetje in een notendop!
Zijn jullie altijd actief in je vakantie of lekker rustig een beetje lummelen?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥