donderdag 29 augustus 2013

Dag 13, Apps op mijn mobiel ||30 days challange

Aller eerst moet ik iets verklappen:
In deze tijd waarin iedereen zowat met een supersonische smartphone rondloopt, heb ik nog een... schuiftelefoon van Nokia. Jaaa 't is toch wel ernstig hè?!
Ach ja toen ik hem net had vond iedereen hem superhip omdat hij een blauwe kleur heeft, ik geloof niet dat er nu nog maar iemand is die het nog hip vind.
Maaaar ik heb wel een iPod, dus ik kan wel apps laten zien en dat doe ik in het filmpje hieronder 
Er komt nog een filmpje maar daar ben ik nog niet helemaal klaar mee, maar die hebben jullie dus nog tegoed!


Natuurlijk heb ik Instagram, dat is zoo leuk, een soort social media, maar hé wie kent het nou niet?!

Wunderlist is echt een hele fijne en handige app, het is een soort notitie maar dan veel handiger dan de notities die Apple er altijd standaard op heeft staan.


Natuurlijk heb ik de app van Pinterest en We ♥ it, dat is gewoon de site maar dan in een app.


Ik heb heel veel fotocamera apps ik gebruik ze allemaal wel eens, maar ja als je er zo veel hebt moet je kiezen en dat vind ik altijd wel een beetje lastig!

Dat waren heel kort gezegd mijn apps! Een uitgebreidere versie komt dus nog in een vorm van een filmpje! Die zal ik tzt wel op mijn blog en op youtube zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥