zondag 30 oktober 2011

Busy for everyone

Sorry dat ik zooo lang niet meer iets van me heb laten horen! Mijn streven is om minstens één bericht in de twee dagen te plaatsen maar dat is me afgelopen week even niet gelukt.
Ik had het nogal druk met school enzo, dus had ik ook niet echt een onderwerp om een lekker mee op los te ratelen ;)
Maar vandaag ben ik toch wel redelijk actief in bloggerland. Ik heb eens flink rond geneusd en een paar leuk blogs gevonden op volger van te worden. In het begin was ik heel kieskeurig in blogs uitkiezen on te volgen, maar ik heb het idee dat ik daar iets losser in ben geworden. Vandaag heb ik me bij 5 nieuwe blogs aangemeld als volger!
Verder ben ik ook weer bezig met 2 nieuwe collen. Eentje voor mijn zus in allemaal verschillende roze tinten. Maar daar begint nu wel een beetje de wol van op te raken dus daar moet ik nog even iets op verzinnen. Hieronder zie je het resultaat tot nu toe.
Let niet op de draadjes want ik heb nog niet de "energieboost" gehad om die weg te werken (ik heb een hekel aan draadjes afhechten).
Ik ben ook bezig met een col voor mezelf die ik dan dubbel om kan slaan.
En mijn zus is bezig met allemaal verschillende gelukshangers. Zie hieronder haar resultaat.
En als laatst zit ik ook al een tijdje mijn hersens te breken over een nieuwe give away. Deze wil ik houden te ere van 100 reacties, die vond ik namelijk wel origineel.
Hopelijk heb ik met dit lange bericht mijn stilte weer een beetje verdoezeld.

Liefs flo

1 opmerking:

  1. Hallo Flo,
    Wat een mooie kol ben je aan het maken en de gelukshangers van je zus zijn ook erg mooi!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥