zondag 9 maart 2014

This week

was super druk! Echt ik heb het heel druk gehad met school en woensdag ben ik ook nog eens een dag niet naar school geweest. Ik was woensdag namelijk naar Design Academy Eindhoven, dit was zo leuk en inspirerend, de mensen waren echt super aardig en hebben me een heel goed beeld gegeven van de opleiding!
Maar goed, nu door naar de foto's het zijn er niet zo veel, maar beter iets dan niets!
Ik was laatst mijn apps aan het updaten en kwam er eentje tegen die ik nog nooit had gebruikt namelijk: InstaShape. Hij stond tussen mijn lijst van apps en ik had echt zoiets van "huh, staat die app op mijn telefoon?" Ja dus, hij staat op mijn telefoon en is heel leuk, je kunt een figuurtje over een foto heen plakken. De foto hiernaast was zomaar een probeerseltje.
 In de vakantie zijn we naar Haarlem geweest en daar hebben we in de douwe egberts store een melkopschuimer gekocht van zowat al onze punten. Nu heb ik al een paar keer een bakje cappuccino ontvangen van mijn ouders, echt super lekker!
Vrijdag had ik van gitaarles het liedje Blackbirds van de Beatles meegekregen, en die was ik vandaag even aan het oefenen. Het is zo'n leuk liedje, niet alleen om te horen, maar ook om te spelen. Hij lijkt moeilijk, maar valt eigenlijk best wel mee!









Zo dat was alweer mijn week in foto's! Ik hoop dat jullie een fijne week hadden!
Liefs flo

Instagram; @all_about_flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥