zondag 23 maart 2014

Last week

Nou, das wel heel erg, ik heb welgeteld 1 foto gepost op instagram deze week, erugh. Maar ja, jullie kunnen wel raden wat er aan de hand is, druk druk druk. Aankomende week heb ik herkansingen en afgelopen vrijdag had ik een grote biologie set. Jah blablabla. Dat is ook de reden waarom ik maar 1 blogpost heb gemaakt.
Ik ga proberen om wat meer te maken, maar ik beloof niets...
Heb al wel een paar ideeën hoor! ☺
In ieder geval:
 ♥ Droeg ik deze super fijne en ook warme sjaal. Er zit namelijk wol in maar hij kriebelt niet, echt heerlijk!

♥ Maakte ik van gum een veertje/blaadje (daar zijn de meningen over verdeelt) stempel. Aangezien mijn memoblaadjes op waren, maar ik nog wel wat blokjes met post-its had liggen, ben ik daar maar eens even mee aan de slag gegaan!

1 opmerking:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥