zondag 16 maart 2014

This week



♥ werkte ik nog even heel hard aan mijn essay van kunstgeschiedenis. Ik had hiervoor wel 56 dagen, maar nee zoals een echte vwo-leerling maakte ik hem in de laatste vier dagen, eahum.
♥ was het op zaterdag heel rustig in de winkel, dus kocht ik wat spulletjes en ging aan de knutsel. Hij is inmiddels al af dus misschien dat ik er nog wel wat close ups van maak.
♥ twijfelde ik heel erg of ik deze sjaal voor m'n moeder zou kopen als cadeautje, stiekem vind ik hem zelf ook echt super mooi! Hij heeft twee totaal verschillende, maar wel bij elkaar passende kanten, zo gaaf.

En dat was alweer mijn week, ik hoop dat jullie een fijne week hadden en ook weer een fijne voor de boeg hebben!
Liefs flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥