zondag 2 februari 2014

What made me happy...





♥ mijn zus en ik die een wedstrijdje deden, wie de meeste likes zouden krijgen op een mango plaatje. Dat kwam doordat ik had gezegd dat haar foto's altijd zo geel worden, toen zei ze ohja? Nou we zullen nog wel eens zien. Het was niet helemaal eerlijk want ik heb veel langer instagram en ook veel meer volgers, maar het was wel leuk, hihi ☻
♥ weer iets samen met mijn zus, we hebben namelijk welsh cakes gebakken, in een koekenpan! Zo grappig dat heb ik nog nooit gedaan, maar het was wel handig, leuker en het gaat veel sneller!
♥ zaterdag was ik bezig met een tekening van een gezicht, hier ben ik nog bezig, maar ik ben inmiddels al wel klaar.
♥ vandaag heb ik mijn kamer opgeruimd, en een oud zelf in elkaar geknutseld kapstokje her ontdekt, super handig. Mijn stoel die aan mijn bureau staat, kantelt geregeld omdat hij toch wel wat te zwaar wordt met alles wat eraan hangt. Dus ik heb alles wat aan mijn stoel hing verplaatst naar de kapstok aan de muur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥