zondag 9 februari 2014

Last week...




♥ maakte ik foto's van een paar kleine dingetjes in mijn kamer voor een blog artikel, deze staat inmiddels online, kijk hier.
♥ was ik eindelijk klaar met mijn eerste statement ketting, deze heb ik gemaakt van cd's en nep parels, heel leuk om te doen, maar je moet er wel geduld voor hebben, haha!
♥ en omdat ik in de statement stemming was heb ik bij de Hema maar meteen nieuwe onderdelen voor een nieuwe ketting gekocht, hier zat korting op dus ik betaalde er nog maar €2,- voor in plaats van €5,95! Toch weer een mooi dealtje, ze zijn wel echt über zwaar dus ik ga ze zeker weten voor de ketting gebruiken, eerst dacht ik dat ik ze misschien nog wel eens kon dragen naar een feestje maar nee. Echt te zwaar! Nu zocht ik eigenlijk ook nog kleine goedkope zwarte druppeltjes maar die kon ik jammer genoeg niet vinden, misschien dat ik ze nog wel eens ergens goedkoop op de kop kan tikken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥