woensdag 2 oktober 2013

The movie tag

Ik heb hem eigenlijk nog nooit gedaan, maar daar komt vandaag verandering in! Ik vind ze zelf altijd super leuk om te lezen, dus ik hoop dat jullie de mijne ook leuk vinden!

1. Favorite movie of all time.
Red 2 zeker weten, dat is zo'n leuke film, humor en actie in één: GEWELDIG













2. Favorite scene from that movie.
Wanneer twee mannen beschoten worden met een automatisch machine geweer, en vooral wat ze dan zeggen:
 - "Voel ik daar een granaat in je jaszak zitten?"
 - "Ja, maar die wil ik alleen voor een nootgeval gebruiken"
 -"Ik vind dit toch echt wel een noodgeval!"
Als je het zo leest is het waarschijnlijk niet zo grappig, maar als je de film hebt gezien weet je vast waar ik het over heb.














3. Favorite actors/actresses.


Acteurs:                                               Actrices:
-Orlando bloom                                   -Angelina Jolie
-Jonny Deph                                        -Helen Mirren
-Vin Diesel                                           -Mary-Louise Parker
-Bruce Willis
-John Malkovich

4. Most annoying actor/actress
Tja, dat weet ik eigenlijk niet, ik vind het altijd heel vervelend als een hele knappe man de bad-guy  is ☺

5. Best director
Dat weet ik al helemaal niet, ik let nooit op wie het heeft gemaakt maar of de film leuk is

6. Favorite guilty pleasure film
Ik zou wel dom zijn maar ik heb geen flauw idee wat dit is? ☺

7. Favorite tear jerker
Ik neem aan dat dit een tranentrekker is? Ik heb laatst een hele zielige nederlandse film gezien met paul de leeuw erin. Normaal houd ik niet zo van nederlandse films maar deze was heel goed, alleen wel heel erg jammer dat de vrouw in het eind doodging. Toen moest ik echt gewoon keihard janken.

8. Charcter from a movie that scared you the most.
Als kind kon ik niet naar voldermort van harry potter kijken, dat kon gewoon niet, die man was wit/blauw, had geen neus en was gewoon ontzettend eng! Ik lag dan altijd met een kussen voor m'n neus zodat ik hem niet zag.


9. Movie you love everyone hates.
Dat weet ik niet, ik heb werkelijk geen idee of ik een film geweldig vind die iedereen haat.

10. Movie you hate everyones loves

Marie antoinnete, niet iedereen houd daarvan, maar op school hoor ik dat veel hem leuk vinden. Maar toen ik hem keek vond ik hem niet zo geweldig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥