zaterdag 5 oktober 2013

Dan maar kletsen!

Mijn plan was om vandaag een totaaaaaal ander bericht te schrijven dan ik uiteindelijk heb gedaan, maar het internet op mijn laptop ligt eruit. Ik weet niet waarom en hoop stiekem dat het vanzelf weer over gaat, dit zal wel niet het geval zijn. Dus geen eigen foto's maar wat inspiratie van we heart it en getypt van mijn vaders computer (bedankt pap! :)

Daarom gewoon een klets blogje over wat ik deze week heb gedaan/ga doen.
Maandag tja had ik gewoon school, niets bijzonders geloof ik. Zoals elke maandag had ik gym en tekenen. Gym aaaah. Ik ben er ergens deze week achter gekomen dat we volgende week iets van gym hebben. We moeten dan een halve kilometer hardlopen, paar kilometer fietsen en weer een halve kilometer hardlopen. Pffff die laatste halve kilometer wordt mij wel heel lastig! Ik denk dat ik half dood neerval bij de finish ;) Maar ik heb vandaag wel getraind op mijn vrije zaterdag, dus hoop ik dat het misschien nog iets wordt.

Hey Giirl <3
Als dat geen motivatie is ;)

Dinsdag had ik een toets kunstgeschiedenis wat voor het grootste deel ging over abstracte kunst, laat ik nou net een hekel hebben aan abstracte kunst.... Dus dat was een vrij demotiverend begin van de dinsdag middag :(
Het is niet zozeer dat ik me er niet interesseren, maar dat mensen je niet snappen als je het niet mooi vind of als je het niet als kunst ziet...
Mark Rothko, No. 7, 1964 [Black-Form Paintings]
Ik weet niet, het heeft nooit zo'n aantrekkingskracht op mij ;$

Zoals altijd had ik woensdag volleybal training, en ook mijn volleybaltrainer wil enig conditie bij mij en mijn team toebrengen, dus dat is elke woensdag, voor mij, anderhalf uur gesloopt worden. Jaja zwaar leven ;)
Qwert


Donderdag heb ik geleerd voor een set natuurkunde die ik vrijdag had, en die ging best goed!
Vrijdag heb ik samen met een vriendin en mijn zus geluncht bij de Hema, dat wou ik echt nog een keer doen. Het was heel gezellig, heel geslaagd. Vrijdag middag had ik gitaarles en 's avonds heb ik een beetje bank gehangen met een film.

Demi.fi
Hahaha

Vandaag heb ik eigenlijk niets aan school gedaan (oooooh) wel heb ik hard gelopen, cadeautjes gemaakt en ingepakt voor mijn vriendin waar ik zometeen een feestje van heb. En ik heb ook nog wat op youtube filmpjes gekeken. Gek hè, dat als je niets doet, je dag toch zo om kan vliegen!
✿⊱Pretty Package / Wrapping Christmas Presents | Our Little Box

En dat was mijn week tot nu toe, ik hoop dat jullie het leuk vonden, en zodra mijn laptop weer internet heeft, zal ik het andere bericht schrijven!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥