donderdag 27 juni 2013

Tutorial beaded music earphones

Ken jij ze al, van die muziek oortjes met strijkkralen eromheen? Op we♥it en Pinterest enzo had ik ze al wel eens gezien, maar naar een tijdje zoeken op het internet kwam ik erachter dat ik niet echt een tutorial kon vinden. Dus dacht ik: "dan moet ik die maar zelf maken!"


Things you'll need:


- strijkkralen/ hama beads
- pincet/ tweezers
- stanleymes o.i.d./ stanley (or something else sharp)
- muziek oortjes/ music earphones

How to do it:

1.
Maak een sneetje in d strijkkraal.
Cut the bead like on the picture.











2.
Houd de kraal open met het pincet.
Hold the bead open with the tweezers.











3.
Doe de kraal om het draadje van de oortjes heen. Dit kan even prutsen zijn.
Put the bead around the thread of the earphones. This can be a hard one.









4.
Trek het pincet weg, en klaar de kraal zit om het draadje!
Pull the tweezers away from the bead and that's it, the bead is around the thread.










Herhaal deze stappen tot hij helemaal vol zit, en dan heb je vrolijke oortjes!!!
Repeat these steps until it's completely full, and then you have cheerful earphones!



1 opmerking:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥