donderdag 20 juni 2013

Shoplog Action

Ik zie ze echt heel erg vaak, shoplogs.
Nou kom ik best wel vaak bij de action en neem ook best wel vaak dingetjes mee.
Dus dacht ik: "waarom zou ik niet ook eens een keertje een shoplog maken?"
Ik heb heel wat gehaald dus kijk snel verder om al mijn dingetjes te zien!


















Als allereerste een oogroller, helpt om donkere kringen om je ogen te verbloemen.
Het is niet dat het helpt de donkere kringen natuurlijk te laten verdwijnen,
het is een soort foundation maar dan voor onder je ogen!
Hij is echt heel goed, ik gebruikt hem eigenlijk elke dag, maar hier ga ik nog
een review over schrijven! Dus dan kom je het allemaal te weten.
Prijs: €0,88



















Dan om nog maar even bij de gezichtsverzorging te blijven. Heb ik ook twee
gezichtsmaskers gekocht met honing en melk! Ik heb geen flauw idee of ze goed
werken en over ze lekker ruiken, want ik heb ze nog niet gebruikt ☺
Prijs: €0,82 (dat is voor twee stuks)


















Dit keer zat ik wel een beetje in de verzorging-stand toen ik daar was.
Want voor mijn nagels heb ik onder anderen nagelstickers gekocht.
Om heel eerlijk te zijn, ben ik niet zo heel tevreden over deze want
ze blijven niet zo heel goed zitten, ze zijn wat te groot voor je vingernagels.
Maar voor de grote teennagels zijn ze best wel geschikt.
Tip: doe er zeker weten een top coat over, anders blijven ze echt niet goed plakken.
Prijs: €0,69



















Als laatste qua verzorging heb ik een nageldroger gekocht. Het is een apparaatje op
batterijen die koele lucht blaast en waar je dan je nagels in kunt stoppen.
Het versneld het drogen van je nagels een beetje, het is niet dat ze nu echt in
drie seconden droog zijn ofzo.
Prijs: €1,99



















En dan heb ik nog penselen, om mee te schilderen, gekocht. Deze heeft een vriendin
van mij ook en die zei dat ze heel goed waren, dus ik heb ze ook maar gekocht want
ik had nog goede penselen nodig!
Tip: als je bij de action penselen koopt, koop dan altijd van het merk van Eyck.
Dit zijn echt de beste, ik had voor school penselen nodig maar die van van Eyck waren
er op dat moment niet, dus dacht ik dan neem ik die andere wel. Maar die zijn niet goed,
de haren gaan heel erg uit elkaar staan, en het ijzeren stukje waar de haren in zitten
laten na 1 keer wassen met warm water als los, als je dan een beetje er aan trekt,
trek je de schacht van het houten stokje af. Dus het merk van Eyck nemen.
Prijs: €2,99


Nou dat was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik vond het in ieder geval erg leuk
om te doen! Ik denk dat ik wel het meest tevreden ben met de laatste aankoop, de penselen.
Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat als het voor herhaling vatbaar is!

Liefs Flo♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥