maandag 1 juli 2013

Wijze woorden #41

Mooi hè?!
Vandaag mocht ik mijn boeken inleveren, dus ik ben echt bijna klaar met dit schooljaar!
Woensdag hoef ik alleen nog maar heel eventjes naar school om 
mijn rapport op te halen, en dan:
VAKANTIE
Ik heb nu ook al een soort van vakantie hoor, ik hoef bijna niet naar school.
Ik rommel wat aan, ik heb voor de vakantie een lijstje gemaakt met
allemaal dingen die ik wil doen, maken, waar ik over wil bloggen, etc.
Ik kan jullie wel mijn agenda geven ☺
Morgen (dinsdag) heb ik een afspraak met de kapper
Woensdag moet ik mijn rapport ophalen, naar gitaarles en oppassen
Donderdag helemaal niets!!
Lekker rustig hè, een echt vakantie gevoel krijg ik hiervan!
Volgende week ga ik nog een keertje oppassen,
en een dagje met mijn zus naar Groningen, shoppen en naar de film.
Daar heb ik zo'n zin in, ten eerste is Groningen geweldig, en ga ik eens alleen met mijn
zus winkelen, dat doe ik eigenlijk nooit, altijd met een vriendin of met andere mensen.
Maar het resultaat daarvan zal ik nog wel laten zien ☺

♥Gaan jullie ook nog leuke dingen doen deze weken? ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥