zaterdag 9 juni 2012

Some friendship bracelets

Ik ben vandaag al een tijdje bezig geweest 
met het zoeken naar vriendschapssarmbandjes.
Ik heb er eentje al voor mijn vriendin gemaakt
omdat ze mij super leuke vlinder oorbellen ga, zomaar.
En eentje voor mijzelf. 
Die was eerst eigenlijk voor mijn vriendin bedoelt
maar dat was zo'n rommeltje geworden
dat ik hem zelf maar heb gehouden.
Hieronder een paar sites waar je op kunt vinden
hoe je zulke armbandjes moet maken.


Driehoekjes armbandje

Diamant vormen

Een beschrijving over vriendschapsarmbandjes
+
uitleg over een scheef armbandje

Driehoekjes armbandje

Kralen armbandjes

Kralen armbandjes

1 opmerking:

  1. Oh wat enig; heb ik jaren terug ook eens gemaakt en het was zo leuk om te doen. Leuk idee om weer eens op te pakken. Thnx. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥