zaterdag 2 juni 2012

Mijn eigen boekje


Bij Ingrid van Ingethings zag ik laatst dit.
Ik dacht die bewaar ik.
Gisteravond verveelde ik me een beetje.
Tv kijken was geen optie er was nog niks op.
Bovendien had ik zin om iets creatiefs uit te voeren.
Dus ik terug naar Ingrids blog.
En op zoek naar de tutorial.
Snel gevonden want die heeft ze altijd in haar sidebar staan.

Toen door huis opzoek naar een goed stuk papier.
Al snel gevonden bij de rollen met cadeau papier.
Terug naar boven en hup aan de slag.
Het bleek nog best wel een klus te zijn.
Want aan de ene kant van het pakpapier was het papier glad
en aan de andere kant weer niet.
Eindelijk alle bladzijdes af.
Toen opzoek naar een buitenkantje.
Gevonden in de doos voor kaarten maken.
Buitenkantje d'r op,
even tapen en klaar.

Het is echt heel makkelijk 
(als je geen papier gebruikt waarbij je een voorkeur hebt voor kant,
anders is het nog steeds prima te doen)
Heel goed uitgelegd
Als je de materialen, de tijd en de zin hebt is het zeker een aanrader!

2 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥