zondag 18 september 2011

Taart

Heey,
Ik heb al een paar weken geleden doosjes bij de Xenos gekocht. Die heb ik vandaag geverfd en op elkaar gelijmd. Hier is het resultaat met werk beschrijving.
Benodigdheden:
-3 verschillende grote ronde doosjes (Xenos)
-verf
-palet
-kwasten
-7 à 8 ronde kraaltjes

Beschrijving:
- Meng een geel cake-kleur en smeer deze op de doosjes.
- Als de de verf is opgedroogd kun je met roze verf glazuur op het dekseltje schilderen. Als je moet wachten tot de verf is opgedroogd kun je de kralen alvast met parelmoer roze beschilderen.
- Zet met rood een streep horizontaal over de onderste doos en zet hier witte stippen op. Zet dan met roze strepen boven en onder de rode streep.
- Haak een aardbei, een beetje slagroom en 2 chocolade blaadjes. (Heb je geen patroon hiervoor email me dan even)
- Plak alles op elkaar en laat het drogen.
De volgorde maakt niet zoveel uit als je maar zorgt dat de verf droog is voordat je met nieuwe verf er over heen gaat.

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat als je de taart gaat maken (is niet verplicht hoor!)

Je kunt nog meedoen met mijn give away tot en met woensdag. Dus wees er snel bij.

Liefs flo

5 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Flow! Kun je er ook iets in bewaren? Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Flo,
    Dank je wel voor je deelname aan mijn give away en het plaatsen van de link.
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Carolien,
    Je kunt er inderdaad iets in doen want het zit op het deksel vast geplakt.

    Fijne avond
    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee. Die ga ik onthouden voor op de slaapkamer van mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Wij hebben met de familie lootjes getrokken, en ik heb dus mijn tante getrokken en die maakt vaak taarten dus wil ik een Suprise maken van een taart! Maar waar kan je die dozen nog meer halen?

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥