dinsdag 6 september 2011

Armbandje

Haay,
Ik heb weer een nieuw armbandje gemaakt deze is gehaakt. Het patroon vond ik op vlijtig. Maar ik zal ook nog wel een keer het nederlandse patroon in een bericht zetten.De sluiting is een kralen-bloemetje en een lus waar hij door heen moet.
Ik heb samen met mijn mijn moeder heel veel pruimenjam gemaakt. Ik klim dan op het dak om de pruimen uit de boom te plukken. En dan maken we er samen pruimenjam van. We hebben wel zo'n 30 potten gemaakt.
Verder moet ook ik er weer aan geloven dat ik weer naar school moet. Ik heb maandag mijn stapel met boeken opgehaald. Het zijn er 18! Waarvan er 15 gekaft moesten worden. Dat heb ik maandag middag allemaal gedaan. Vandaag hoefde ik alleen maar naar school om wat papieren op te halen.
Als allerlaatst heb ik nog een foto van mijn wastrommel. Ik kwam erachter dat hij toch wel heel vintage achtig was dus deel ik hem met jullie.

Liefs flo

1 opmerking:

  1. Je armbandje is erg leuk! En 30 potten jam, wow wat een productie! Nu nog een kraampje aan straat, kun je ze verkopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥