donderdag 19 juli 2012

Shoppen in Zwolle!

Woensdag was het blauwvingerdag in zwolle 
en daar zijn we heen geweest.
Op blauwvingerdag is er een braderie in zwolle.
Deze wordt elke woensdag in juli
georganiseerd.
Voor de winkels in de straten van het centrum
staan dan kraampjes van onder andere
de winkels waar de kraampjes voor staan.

De Jan Sikkes had
geen kraampje op de markt.
Maar daar zijn we wel naar binnen gegaan.
Ze hebben echt best wel een grote winkel
in Zwolle met 3 verdiepingen!
Mijn oog viel op het bordje outlet
wat aan het plafond van de tussen
verdieping hing.
Ik dacht daar kan ik altijd eventjes kijken.
Want bijna alles was er voor 2,50 per meter.
Ik had het al bijna opgegeven,
want er waren alleen maar stoffen met
voor mij saaie printjes,
toen ik een rol zag liggen met super leuke
blauw met wit gestreepte stof.
Er was een minimale afname van 1meter
maar dat vond ik niet zo erg.
Ik heb uiteindelijk anderhalve meter gekocht
voor maar 3,75!
Als hij niet in de outlet was geweest dan
was ik vast en zeker zo'n 10 euro kwijt geweest.
Dat was een mooi mazzeltje

Verder heb ik ook nog wel wat op de markt gekocht.
Zoals:
♥ Een armbandje voor 1 euro bij de six, deze was normaal 4,95.
♥ Een verassingsbox van bijou brigitte voor 4 euro, deze had een waarde van minstens 20,-
♥ Bij de xenos wat spulletjes om sieraden van te maken.









Op blauwvingerdag zijn er wel ontzettend veel aanbiedingen,
maar het is ook ontzettend druk.
Dat viel mij vooral op aan alle kante wordt je heen en weer gebeukt.
Maar als dat je ding is en je woont dichtbij of in zwolle.
Kan ik het zeer aanraden om een keertje heen te gaan voor de koopjes!

2 opmerkingen:

  1. Leuk he zo druk in de Diezerstraat! Met die kraampjes erbij is het best een smalle straat. Ik ben vorige week geweest en toen was het niet zo heel erg druk gelukkig (behalve dan bij de schoenenkraam van Ziengs geloof ik, daar was het duwen en trekken!)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥