donderdag 5 juli 2012

Little things on wednes... eh thursday

Oeps tja ik was het gisteren even vergeten ;)
Laatste lesdag, werken dus dan maar een little things on thursday.
Mijn little things is het mooie logo wat nadia voor mij heeft gemaakt!

En verder nog meer want in een bericht om Elke op te roepen om alsnog haar adres te emailen had ik geschreven dat wanneer ze dat niet deed ik op 1 juli een nieuwe winnaar zou kiezen. Dat ben ik een beetje vergeten, oeps. Dus doe ik het vandaag :)
En de gene die alsnog mijn give away wint is.....

Mail je mij even je adres dan stuur ik jou het pakketje op.

Ik geniet lekker van mijn vakantie, ben eigenlijk heel hard aan het werken voor mijn geld, maar toch geniet ik want ik hoef geen toetsen te leren of huiswerk te maken! Jeeh


2 opmerkingen:

  1. Super mooi logo!
    Geniet lekker verder van je vakantie!

    Liefs, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOO waaaa iieeee wat leuk!!!Das leuk thuis komen!!
    Ik mail je ff en ook over een evt.swap :P
    Dankjewel X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥