zondag 13 mei 2012

What made me happy #5








-Mijn ballerina's die weer even aan konden-
-Mijn hondje dat lekker in de zon lag, en zelfs mooi bleef liggen toen ik een foto maakte-
-Een hartige cupcake die ik maakte-
-Al 6 mensen die meedoen aan mijn give away, ik hoop dat het er nog veeeeel meer worden-
-Munt thee dat we maakten-
-Iets wat niet zozeer mij happy maakte, maar juist mijn moeder ,wandelen (ik heb wel een paar mooie foto's kunnen maken, bloemen)-
-Het vogelhuisje in het houthok-
Verder  maakte ook:
-Het wordfeuden met mijn vriend, zus, moeder en kennis mij happy (ik ben er erg slecht in maar vind het wel leuk ;)-
-De granny sloffen van mijn zus, ik heb alle vierkantjes af en heb er al eentje helemaal in elkaar de andere moet nog-
-En leuk amerikaanse filmpjes op youtube met allemaal ideeën voor je haar-

2 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥