maandag 21 mei 2012

♥ Lekker weertjuh!!!!! ♥

Wat is het vandaag lekker weer, een goed begin van de week als je het mij vraagt! En het mooie is dat het ook nog wel even lekker weer blijft! ;)
Dat is dan een mooie reden om mijn nieuwe rok aan te trekken dacht ik. Nog wel een panty er onder anders zou het wel heel koud worden dacht ik.
Dus ik kwam op school. Bleek het dat ongeveer de helft van de meiden op school een korte broek zonder panty of iets hadden aangetrokken. En ik dacht dat ik zomers was aangekleed... Dat viel dus nog wel weer een beetje mee.
Verder ben ik weer van plan om meer te bloggen want nu blog ik hoogsten 3 keer in de week waarvan 1 little things on wednesday is en 1 what made me happy. Dit komt omdat ik meestal pas na het eten klaar ben met huiswerk en ik dan dus nog foto's moet maken, die op m'n computer moet zetten, van m'n computer op mijn iPod om ze te bewerken en dan weer terug op mijn computer. Dit doe ik graag maar het duurt zo lang, dus daarom denk ik meestal van doe ik morgen wel.

3 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥