woensdag 7 december 2011

Hebben jullie dat ook?

Ik heb even een vraagje.
Zo af en toe kan mijn computer geen blogs van andere laden. Gebeurd dat ook bij jullie?
En ik heb soms ook dat als ik bij een blog volger wordt, dat ik soms geen bericht krijg terwijl er wel een nieuw bericht is geplaatst.
Verder ben ik weer opnieuw begonnen met mijn kabel col. Snik. Ik had te weinig steken opgezet waardoor hij te dun was geworden. Want ik gebruikte een naald met nr.4 en de beschrijving was voor naald nr. 12 als ik me het niet vergis. Ik heb het weer uitgehaald, een naald nr.5 gepakt en in plaats van steken 32, 44 steken opgezet.
Nu is hij al een stuk breder en er zitten 4 kabels recht en 4 kabels averecht in. Eerst waren dit er maar 3.
Ik ben een stuk bedrevener geworden in het averecht en kabels breien. Eerst ging dit allemaal een beetje moeizaam en moest ik voor de kabel een tafel gebruiken om de overig pen op te leggen maar dat hoeft nu niet meer en kan ik ook gewoon op de bank zitten breien.
Ik ben lekker de hele middag vrij dus ik ga straks eerst mijn huiswerk doen en dan ga ik waarschijnlijk iets creatiefs doen.

fijne dag nog
liefs flo

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg dat breien je zo goed lukt, daar heb ik me nog niet echt mee bezig gehouden, misschien ooit.

    Blogs laden hier bijna altijd, maar het volger worden of zijn, daar heb ik dan wel meer problemen mee. Ik probeer volger te worden, soms lukt het gewoon en soms lukt het niet, maar zelf merk ik niet of het wel of niet lukt, kan best vervelend zijn. Nieuwe blogberichtjes krijg ik soms ook niet, maar ik heb een ellenlange lijst van blog die ik volg, dat ik dat meestal niet meer.

    Veel plezier nog vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ervaar die problemen ook. Zowel bij het laden van de blogs en nieuwe berichten die niet of veel later in de leeslijst verschijnen.
    Ik weet niet waaraan het zou kunnen liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb er ook last van. Ik zie namelijk jouw berichtjes niet :-( heel raar!! ik begrijp er ook niks van.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥