woensdag 9 november 2011

Blauwe col

Ik ben er wel even mee bezig geweest maat dan is hij ook echt af! Mijn blauwe col. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Het is misschien wat moeilijk te zien maar hij is echt blauw, de foto is weer zonder daglicht gemaakt dus is een beetje gelig. ;-(
Het patroon kun je hier vinden. Het is mijn eigen patroon maar ik heb in plaats van 25 losse 40 losse genomen. de "wol" die ik heb genomen voor deze col haakt een beetje lastig dus dat zal wel de reden zijn dat het zolang heeft geduurd. Nu ik deze col af heb kan ik mooi bezig met de col voor mijn give away (die wordt niet zó groot).
Verder ben ik op zoek naar gratis patronen, ik ben al bezig met patronen verzamelen voor een aparte pagina op mijn blog maar ik heb er nog niet zoveel. Dus... ;)

Liefs flo

1 opmerking:

  1. Heey Flo,
    Jaaa, als ik EINDELIJK 13 ben!
    Dan krijg ik mijn g-mailtje (account) weer terug!
    -XXX- Sweet Zjaantje (zjanne!)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥