dinsdag 22 november 2011

Roze col

Alweer een col? Vraagt mijn moeder, waarom maak je niet eens een trui ofzo? Nee mam, ik houd het toch bij een heleboel cols.
En ja hoor ik heb er weer een af! Deze keer is hij rood-roze geworden, ik wou eigenlijk rood maar die kleur hadden ze niet en ik wou wel beginnen dus toen heb ik maar 3 bollen roze gekocht. Zie hier het resultaat.
Ik heb ook een heel leuk foto bewerkingsprogramma op het internet gevonden daarvan kun je hieronder het resultaat zien.
Het is een foto van mijzelf met de col aan. Het foto programma heet photobucket en is gratis. Het enige irritante is dat er heel veel reclame in de zijbalk staat.

Groetjes flo

p.s. ik heb de col gewoon recht gebreid met 30 steken, 2 bollen wol van de zeeman en pen 6.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥