zondag 3 november 2013

Autumn tag

Jaaa echt herfst, dat kun je wel zeggen na de storm van maandag zeg! Hadden jullie schade? Wij hadden helemaal niets maar bij de buren is er wel een boom omgegaan die voor een klein deel in onze tuin lag.
Maaar ik ga het niet over de storm hebben, ik heb namelijk een tag bedacht:


1. Favoriete beautyproduct?
Mango lip butter van The Body Shop, ik heb deze van mijn zus gekregen voor mijn verjaardag en ook al moest ik even wennen aan de geur kan ik nu echt niet meer zonder. Hij is zo fijn en verzorgend, je krijgt er echt zachte en verzorgde lippen van!


2.Wat is je favoriete drinken?
Thee, ik ben helemaal niet zo'n theeleuter maar in de herfst ga ik altijd automatisch meer thee drinken!

3. Wat doe je als het regent?
Nou komt het niet zo vaak voor dat het en regent en dat ik geen huiswerk heb, maar als het echt druil weer is heb ik altijd meer de drang om achter mijn laptop te kruipen. Wat ik dan doe is andere blogs lezen en vooral veel aan mijn eigen blog veranderen, ik heb nooit grote veranderingen maar wel altijd kleine veranderingetjes zoals een ander plaatje, andere quote, iets in het HTML verandert, etc.


4. Favoriete kleding?
Dat is echt zeker weten een col, daar ben ik echt helemaal gek op. Mensen denken altijd dat dat niet warm is, maar een col echt van wol... echt heerlijk warm!

5. Fijnste aangeschafte herfstitem?
Mijn nieuwe winterjas! Echt ik vind hem zooo fijn! Hij is groen en echt super lekker warm!


6. Favoriete bezigheid?
Dat is echt wel knutselen, een beetje freubelen. Kortom een beetje aanmodderen. Wat doen met papier een collage maken werken aan een kussensloop. Dat soort dingetjes.

7.Favoriete schoenen?
Dat zijn echt mijn laarsjes met bloemetjes, ik heb ze al eens eerder laten zien geloof ik. Maar ik vind ze zooo leuk!


8. Leukste accessoires?
Zeker de weten mijn nieuwe ringen van de Hema. Ik was al een tijdje opzoek naar een neutrale ring en hier liep ik tegenaan in de Hema. 3 ringen met ieder een ander soort diamantje, een witte, een regenboog en eentje met alleen een gewone zilveren glimmer. Ik weet niet hoe lang ze goed blijven, maar ik ben er heel blij mee.


Ik hoop dat jullie mijn tag leuk vonden, voel vrij om hem over te nemen. Graag zelfs, ik ben altijd benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥