maandag 23 juli 2012

Labels

Al een tijdje geleden kocht ik bij
juffrouw zonder zorgen , in haarlem,
12 bruine labels.
Ik heb er nog geen 1 gebruikt,
vind ik zonde (ja dat is gek, ik weet het)

Nu ben ik maar eens begonnen om zelf
labels te maken van oude kaarten.
Ik bewaar altijd de kaarten die ik krijg
voor bijvoorbeeld mijn verjaardag.
Vaker krijg ik ook geen kaarten ;)
Nu ben ik eens lekker bezig gegaan
het resultaat zijn 16 labels
klaar voor gebruik.
Ik hoef er alleen nog een draadje door heen
te rijgen.

5 opmerkingen:

  1. Heel tof idee om van "oude" kaarten labels te maken ...
    Bijhouden is fijn, maar recycleren nog fijner.. want eigenlijk haal ik die kaarten niet gauw boven om nog eens opnieuw te bekijken!
    Leuke tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. antwoord op je vraag :
    volgens mij hebben ze geen mini piramide studs bij de hema maar misschien wel bij de sproet !
    ♥♥♥
    leuke labels en leuk idee !
    die met cupcakes is echt CUTE !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, leuk hè om labeltjes te maken! is ook een favo bezigheid van mij!

    Het waren leuke kaarten om te krijgen zo te zien;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die labels! Echt schattig. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥